3 în 1

Clienții noștri se așteaptă la produse bine concepute, aspectuoase, ușor de utilizat, susținute de branding și ambalaje convingătoare.

Vă putem ajuta să îndepliniți aceste așteptări. Acționăm ca un singur punct de contact pentru servicii de proiectare de înaltă calitate și sfaturi de design de specialitate care vă vor ajuta să creșteți vânzările, să îmbunătățiți profilul afacerii dumneavoastră și să o faceți mai competitivă.

„Designul este în primul rând pentru oameni.” – Ciprian Burcovschi

d’Avid Boutique nu a fost, nu este și nici nu va fi o agenție full-service.

1) d’Avid Boutique are principal obiect de activitate Design specializat:

  • Design grafic pentru identitate vizuală: Un brand este o relație dintre o companie sau o organizație și publicul său.

O identitate de marcă este modul în care organizația își comunică personalitatea, tonul și esența, precum și amintirile, emoțiile și experiențele. Designul grafic al identității vizuale este exact acela: elementele vizuale ale identității mărcii care acționează ca fața unui brand pentru a comunica acele calități intangibile prin imagini, forme și culori.

  • Marketing și grafică publicitară: Când majoritatea oamenilor se gândesc la designul grafic, se gândesc la grafica tip ad-press (+/- banner) creat de marketing pentru publicitate.

Companiile depind de eforturile unui marketing de succes pentru a intra în procesul de luare a deciziilor publicului țintă. Un marketing excelent angajează oamenii pe baza dorințelor, nevoilor, conștientizării și satisfacției pe care le au cu privire la un produs, serviciu sau marcă. Deoarece oamenii vor găsi întotdeauna conținut vizual mai atrăgător, designul grafic ajută organizațiile să promoveze și să comunice mai eficient.

  • Design grafic interfață pentru utilizator:  O interfață cu utilizatorul (UI) este modul în care un utilizator interacționează cu un dispozitiv sau o aplicație.

Proiectarea UI este procesul de proiectare a interfețelor pentru a le face ușor de utilizat și pentru a oferi o experiență ușor de utilizat.

  • Design grafic pentru publicații tipărite – Layout și DTP: Publicațiile sunt produse tipărite într-un anumit tiraj, care comunică cu un public prin distribuție publică.

În mod tradițional, acestea au folosit un mediu de imprimare. Proiectarea publicațiilor este un tip clasic de design – ex.: cărți , ziare, reviste și cataloage. Cu toate acestea, recent a existat o creștere semnificativă a publicării digitale.

  • Design grafic pentru ambalare: Ambalaje; Etichete; Embleme: Majoritatea produselor necesită o formă de ambalare pentru a le proteja și pregăti pentru depozitare, distribuție și vânzare.

Însă proiectarea ambalajelor poate comunica și direct consumatorilor, ceea ce îl face un instrument de marketing extrem de valoros. Fiecare cutie, sticlă și geantă, fiecare cutie, recipient sau recipient este o șansă de a spune povestea unui brand.

  • Design grafic animat: Pur și simplu, grafica animată este grafică aflată în mișcare. Are dinamică și tempo, uneori este însoțită de ilustrație sonoră (muzică, sunete, efecte audio).

Aceasta poate include în formatul video: animație, audio, imagini, video și alte efecte care sunt utilizate în mass-media online, televiziune și film. Popularitatea mediului a crescut în ultimii ani, pe măsură ce tehnologia s-a îmbunătățit și conținutul video a devenit rege. Pentru formatul tipărit (și imagini statice pentru mediul de socialzare online) se folosesc imagini tip Memă, bandă desenată cu „bule de dialog”. Dacă tot vorbim despre memă, trebuie remarcat că aceasta a luat locul caricaturii pentru că poate fi produsă de oricine folosește un editor grafic. Mema este „virală’’ deoarece este umoristică (satiră, ironie, batjocură, cinic, binevoitor, plin de înțelegere, autocritic). Se transmite foarte ușor de la o persoană la alta, scopul final fiind manipularea manifestărilor ulterioare.

Animațiile cu scop publicitar pot dura de la instant la foarte puțin, dar și până la 4-5 minute. Ele sunt recomandabile la secvențe care se derulează, având o structură logică sau cronologică: Titluri și generice de film; Reclame; Sigle animate; Prezentări; Videoclipuri promoționale; Videoclipuri tutoriale; Site-uri web dinamice; Aplicații; Jocuri video; Bannere GIF-uri.

  • Design grafic de mediu: Grafica ambientală de și pentru mediu conectează vizual oamenii cu locuri pentru a-și îmbunătăți experiența generală, făcând spațiile mai memorabile, interesante, informative sau mai ușor de navigat.

Proiectarea de mediu este un tip larg de proiectare arhitecturală (design de interior /exterior /peisagistică) + artă decorativă + artă monumentală. Fie că sunt spații de lucru sau de recreere, culturale sau sportive, putem oferi câteva exemple: Semnalizare /Picturi murale /Expoziții muzeale /Branding de birou + Managementul spațiului de lucru /Navigare în transportul public /Interioare magazine /Branding săli de sport, incinte stadion / Săli de recreere sau de creație / Spații culturale în sediul organizației /Spații pentru evenimente și conferințe ș.a. Subsidiar acestui tip de proiectare se află personalizarea autovehiculelor proprietare organizației.

  • Artă plastică și ilustrație pentru publicații: Arta grafică și ilustrația sunt adesea văzute ca fiind aceleași ca designul grafic, cu toate acestea sunt foarte diferite.

Proiectanții creează compoziții pentru a comunica și rezolva probleme, graficienii și ilustratorii creează opere de artă originale. Arta lor ia o serie de forme, de la arta decorativă până la ilustrații de povești.

2) pentru a oferi un logo memorabil d’Avid face o riguroasă cercetare de piață, nu doar de a oferi un serviciu profesionist de Branding, ci oferim și protecție de marcă greu de combătut de către alte mărci înregistrate în aceeași clasă /domeniu de activitate. Cuprinde Cercetare de piață pentru crearea de logo, Cercetare de piață pentru identificarea concurenței, Cercetare de piață pentru experiențele consumatorului, Audit și analiză de design pentru recunoașterea mărcilor sau utilitatea produselor.

Branding înseamnă viziune unitară, comunicare directă și indirectă între brand și beneficiarii acestuia. Concepem idei și valorificăm specificul produsului planificând formul de adresare prin mesaje verbale și non-verbale, captând atenția, trezind interes, stârnind dorința și convingându-vă să faceți achiziția acestuia. Branding înseamnă foarte multă muncă în interesul mărcii, oferind valoare produsului sau serviciului, dincolo de estetica ambalajului sau de agresivitatea cu care se poate promova în media.

3) d’Avid pune la dispoziție și parteneriatele cu media generală sau nișată, cu bloggeri sau vloggeri cu notorietate și reputație pozitivă, pentru ca marca să fie prezentă și emfazică unui public larg. Putem oferi serviciul de Advertising, pentru media tradițională (radio, tv, cinema, panotaj, reviste), pentru media digitală (aplicații, website-uri, platfome e-comm ș.a.) și pentru materiale promoționale (tricouri, șepci, bandane, instrumente de scris,  etc.).