Identitate vizuală

Designul grafic este procesul de utilizare a cuvintelor, imaginilor, culorilor și mesajelor pentru a comunica idei și informații importante despre afaceri. Totalitatea acestora, în mediul de afaceri, se numește identitate vizuală și poate cuprinde o arie vastă. Serviciul de Branding este principala călăuză în evidențierea celor mai de sus. Branding-ul oferă viziune afacerii, are misiune socio-economică sau socio-culturală locală, regională, națională sau globală. Compania care produce bunuri sau prestează servicii trebuie să țină cont cum se poziționează în mintea clientului, va avea întotdeauna o reputație pozitivă, va fi consecventă și flexibilă în același timp ținând cont de toți factorii externi (societate, tehnologie, economie și politică).

Folosind designul grafic

Puteți utiliza designul grafic pentru orice, de la rapoarte anuale la publicitate la scară largă sau bannere. Vă poate ajuta să comunicați și să vă conectați cu clienții dvs. și să vă influențeze modul în care aceștia văd afacerea, produsul sau marca.

Designerii noștri vă pot ajuta să vă:

  • creați o identitate de marcă memorabilă pentru afacerea sau produsele dumneavoastră.
  • întăriți poziția afacerii dumneavoastră în industria sa
  • deosebească de concurență
  • promovați afacerea și ofertele sale pentru diferite segmente de public
  • crească vânzările printr-o publicitate mai bună

Utilizări comune ale designului grafic în afaceri

Designerii noștri vă pot ajuta în proiecte diverse, inclusiv:

  • site-uri web
  • materiale de marketing (de exemplu, broșuri și fișe de vânzare a produselor)
  • cărți de vizită
  • fluturași
  • rapoarte anuale
  • logos
  • semnalizare
  • ambalarea produsului

Folosind designul ambalajelor

Funcția principală a ambalării este de a vinde produsul la punctul de cumpărare. Este important să vă gândiți cu atenție la modul în care sunt ambalate produsele dumneavoastră. În special, ar trebui să vă gândiți la:

  • proiectarea structurală a ambalajelor – de exemplu, modul în care aceasta poate ajuta la publicitatea produsului dumneavoastră, să-l facă mult mai reconscibil și practic pentru angrosiști, clienții finali etc.
  • proiectarea funcțională a ambalajelor – de exemplu, cum se poate proteja produsul în timpul livrării de magazine, beneficiari etc.

Luați în considerare dacă combinarea celor două ar oferi companiei dumneavoastră mai multă valoare. De exemplu, ambalajul gata de vânzare cu amănuntul este conceput pentru a vă proteja produsul în timpul transportului la magazine, dar poate fi de asemenea deschis cu ușurință și expus pe raft (unde devine parte din vitrină), consituie ajutor pentru revânzători, prin distribuirea produselor cu serviciul de merchandising (suma metodelor, practicilor și operațiunilor întreprinse în scopul promovării și susținerii activității comerciale la punctul de vânzare, în scopul optimizării vânzărilor).

d’Avid vă oferă posibilitatea

Ambalaje durabile

Utilizarea ambalajelor „verzi” (ecologice, biodegradabile ș.a.) este în creștere, consumatorii cerând soluții mai ecologice. Designerii vă pot ajuta să dezvoltați ambalaje durabile, făcându-le mai atractiv pentru potențialii clienți.

Când decideți asupra nevoilor dumneavoastră de ambalare, gândiți-vă la:

  • cât de departe trebuie să parcurgă produsul/ serviciul dumneavoastră, de la sursa sa la punctul de cumpărare
  • câte produse pot fi expediate pe palet
  • impactul întregului ciclu de viață al produsului dumneavoastră asupra mediului, de la ambalarea inițială până la punctul de vânzare, utilizarea de către client și, în cele din urmă, până la eliminarea acestuia.

Poate că pare mai evident de ce ar trebui să interacționați cu noi.
Testați-ne
pentru că doar așa ne veți prefera!