Tendințe 2021

Anul 2020 ne-a ținut pe loc – imaginarul și creativitatea au fost înlocuite de menținerea layout-ului existent („nu schimbăm nimic!”) – , iar acum, spre finele anului, nu putem fi singurii care așteaptă cu nerăbdare 2021 (nu a fost încă anulat, nu-i așa?). Perfect pentru creativii care doresc să înceapă viața dincolo de Crăciun, acest infografic stabilește șapte tendințe cheie de design grafic care se așteaptă să explodeze anul viitor.

Plin de informații utile, acest infografic de la Ryan McCready ar putea fi unul dintre cele mai bune pe care le-am văzut. Acesta explică în mod inteligent care sunt tendințele – corelându-le cu nevoile actuale ale consumatorilor în legătură cu roller-coaster-ul care a fost în 2020 (ex.: palete de culori dezactivate în loc de culori îndrăznețe, contururi abrazive ș.a. – pentru că se simt în siguranță și sunt mult mai sigure sigure).

Concluzia 2020: „nu, nu schimbăm nimic!”. Clienților noștri le putem recomanda… așteptând 2021…

Conform graficului, tendința designului grafic va favoriza simplitatea și caracterul practic. Acest lucru înseamnă că pictogramele și ilustrațiile revin, fonturile clasice cu serifă vor fi în centrul atenției, iar videoclipurile cu text intens sunt aici pentru a rămâne ca o necesitate (din cauza limitărilor pe care le-a pus pandemia la filmarea videoclipurilor de producție complexă).

De asemenea, puteți aștepta cu nerăbdare să vedeți (și să creați) machete grafice simple de prezentare a datelor, o abundență de forme geometrice și diapozitive pentru social media pentru a comunica mesaje mai lungi (lucrurile vor rămâne probabil destul de complicate, la urma urmei).

Clienții noștri știu că vom avea întotdeauna soluții.